Дата народження - 17.02.1977 рік.
Освіта - вища.
Закінчила - Львівський
національний університет ім. І. Франка, біологічний факультет.
Спеціальність -
вчитель біології та хімії.
Стаж роботи - 14 років.
Посада - вчитель біології Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів №12.
Категорія - l.
Проблема над якою працюю: Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках біології з використанням ІКТ та методу проектів.
Моє кредо - Любити свого учня потрібно всяким: талановитим чи не дуже , веселим чи сумним , спокійним чи непосидючим…Спілкуватися з ним , навчати й радіти , бо учень - це свято, яке триває доти , поки ти є разом із ним.
Урок – це дзеркало загальної та педагогічної
культури вчителя, міра його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції.
В.Сухомлинський
У сучасних умовах розвитку
суспільства знання про природу залишаються одним з основних складників змісту
біологічної освіти. Засвоєння знань пов'язується передусім зі здатністю учня
свідомо використовувати їх у повсякденному житті. Важливою рисою сучасного
уроку є активна діяльність учнів. Цього можна досягти обираючи сучасні
інноваційні технології . Тому проблема, над якою я працюю, так і звучить:
Розвиток пізнавальної активності учнів з використанням ІКТ та методу проектів. ІКТ –
це засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, що стимулює і розвиває
мислення, пам’ять. Ця технологія стає невід’ємною частиною роботи сучасного
вчителя. Її використовую на всіх етапах уроку: для перевірки домашнього
завдання (тестовий контроль знань електронного характеру , презентація
міні-проектів), при вивченні нового матеріалу ( цікаві факти, електронні таблиці, картинки, ілюстративні
моделі, відеоролики, лабораторні роботи електронного характеру), для закріплення
та активізації знань (запитання, роздуми, порівняння, виконання вправ творчого,
диференційованого характеру у вигляді презентацій). На усіх
етапах уроку застосовую педагогічні програмні засоби - електронний конструктор
уроку. Такий підхід дає змогу підвищити продуктивність роботи на уроці, реалізувати міжпредметні зв’язки, логічно викласти навчальний матеріал, покращити взаємини "учень-учитель“.
Окрім цього, використовую метод проектів (найчастіше
індивідуальні міні-проекти, колективні
середньострокові, дослідницькі, творчі, екологічні). Їх використовую в
шкільній та позакласній роботі. Методу властива дієвість, самостійність, результативність.
На уроках працюю з основними поняттями та термінами, використовую роботу в
парах, групах. Практикую різні форми роботи: гроно, логічні пари, ланцюжок,
мозковий штурм, складання сенканів.
Використовую матеріали блогу для уроків, повідомлень,
для виконання домашніх
завдань, для підготовки до олімпіад та контрольних робіт.
Урок – це дзеркало загальної та педагогічної
культури вчителя, міра його інтелектуального багатства, показник його світогляду та ерудиції.
В.Сухомлинський
У сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу залишаються одним з основних складників змісту біологічної освіти. Засвоєння знань пов'язується передусім зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті. Важливою рисою сучасного уроку є активна діяльність учнів. Цього можна досягти обираючи сучасні інноваційні технології . Тому проблема, над якою я працюю, так і звучить: Розвиток пізнавальної активності учнів з використанням ІКТ та методу проектів. ІКТ – це засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, що стимулює і розвиває мислення, пам’ять. Ця технологія стає невід’ємною частиною роботи сучасного вчителя. Її використовую на всіх етапах уроку: для перевірки домашнього завдання (тестовий контроль знань електронного характеру , презентація міні-проектів), при вивченні нового матеріалу ( цікаві факти, електронні таблиці, картинки, ілюстративні моделі, відеоролики, лабораторні роботи електронного характеру), для закріплення та активізації знань (запитання, роздуми, порівняння, виконання вправ творчого, диференційованого характеру у вигляді презентацій). На усіх етапах уроку застосовую педагогічні програмні засоби - електронний конструктор уроку. Такий підхід дає змогу підвищити продуктивність роботи на уроці, реалізувати міжпредметні зв’язки, логічно викласти навчальний матеріал, покращити взаємини "учень-учитель“.
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.