Про мене

 Картинки по запросу картинки анімації для вчителя                                  

Дата народження - 17.02.1977 рік.

Освіта - вища.

Закінчила - Львівський національний  університет ім. І. Франка,  біологічний факультет.


Спеціальність - вчитель біології та хімії.

Стаж роботи - 14 років.

Посада - вчитель біології Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів №12.

Категорія - l.

Проблема над якою працюю: Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках біології з використанням ІКТ та методу проектів.

Моє кредо    -     Любити свого учня потрібно всяким: талановитим чи не дуже , веселим чи сумним , спокійним  чи непосидючим…Спілкуватися з ним , навчати й радіти , бо учень -  це свято, яке триває доти , поки ти є разом із ним.


      Урок – це  дзеркало загальної та  педагогічної   культури вчителя, міра його інтелектуального багатства, показник  його світогляду та ерудиції.
В.Сухомлинський


    У сучасних умовах розвитку суспільства знання про природу залишаються одним з основних складників змісту біологічної освіти. Засвоєння знань пов'язується передусім зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті. Важливою рисою сучасного уроку є активна діяльність учнів. Цього можна досягти обираючи сучасні інноваційні технології . Тому проблема, над якою я працюю, так і звучить: Розвиток пізнавальної активності учнів з використанням ІКТ та методу проектів. ІКТ – це засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, що стимулює і розвиває мислення, пам’ять. Ця технологія стає невід’ємною частиною роботи сучасного вчителя. Її використовую на всіх етапах уроку: для перевірки домашнього завдання (тестовий контроль знань електронного характеру , презентація міні-проектів), при вивченні нового матеріалу ( цікаві факти,  електронні таблиці, картинки, ілюстративні моделі, відеоролики, лабораторні роботи електронного характеру), для закріплення та активізації знань (запитання, роздуми, порівняння, виконання вправ творчого, диференційованого характеру у вигляді презентацій). На усіх етапах уроку застосовую педагогічні програмні засоби - електронний конструктор уроку. Такий підхід дає змогу підвищити продуктивність роботи на уроці, реалізувати  міжпредметні зв’язки, логічно викласти навчальний  матеріал, покращити  взаємини "учень-учитель“.
   Окрім цього, використовую метод проектів (найчастіше індивідуальні міні-проекти, колективні  середньострокові, дослідницькі, творчі, екологічні). Їх використовую в шкільній та позакласній роботі. Методу властива дієвість, самостійність, результативність. На уроках працюю з основними поняттями та термінами, використовую роботу в парах, групах. Практикую різні форми роботи: гроно, логічні пари, ланцюжок, мозковий штурм, складання сенканів.
  Використовую матеріали блогу для уроків, повідомлень, для виконання домашніх завдань, для підготовки до олімпіад та контрольних робіт.





Немає коментарів: